پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119922
مجمع خيرين مسکن‌ساز در فارسان تشکيل مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/10/03 13:13:35
نمایش : 1171
بخشدار مرکزي فارسان از تشکيل مجمع خيرين مسکن‌ساز در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پريسا مالک افزود: براي تشکيل مجمع خيرين مسکنساز در شهرستان سامان در چند روز گذشته نشست‌هاي خوبي را با 12 انجمن خيريه در اين زمينه برگزار کرده‌ايم که با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده اين انجمن به زودي در شهرستان فارسان تشکيل مي‌شود.

وي ادامه داد: با توجه با اقدامات انجام شده به زودي انتخابات هيئت موسس و هيئت امنا براي تشکيل مجمع خيرين مسکن‌ساز در شهرستان فارسان برگزار مي‌شود.

مالکي بيان داشت: با توجه به مشکلاتي که برخي افراد نيازمند در زمينه ساخت و تعمير مسکن دارند و نيز براي براي کمک به زوجين جوان در اين زمينه تشکيل مجمع خيرين مسکن‌ساز در راستاي کمک به برطرف کردن مشکلات موجود تاثيرگذار است.

بخشدار مرکزي فارسان گفت: ما در تلاش هستيم تا با تشکيل اين مجمع بتوانيم اقدامات عملي قابل قبولي را در زمينه مسکن براي افراد نيازمند انجام دهيم.

وي تصريح کرد: در شرايط فعلي مسکن دغدغه اصلي جوانان است که در نهايت منجر به بالا رفتن سن ازدواج در بين جوانان شده که نياز است در اين زمينه اقدامات عملي قابل قبولي انجام شود.

انتهاي پيام/ 590 پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html